in seara asta…


Dorintele lui…

Nu stiu pana unde poti pleca,daca poti trece de pragul usii, o intrebare buna la care doar prietenii tai au raspuns,asa mi-au demonstrat cand de fiecare ei sunt cei care iti iau vorbele din gura …muzica pe care o tineam cu mine,melodia pe care te intorceai inapoi dupa tot ce te intriga pe tine,dupa toate nemultumirile tale,ma facea sa uit si sa ma intorc exact acolo de unde plecasem in urma cu cativa ani,insa toate incercarile mele esuasera de fiecare data fara sa gasesc vreo explicatie dar motive erau destule..si asta durea..I cannot sleep tonight, I have you on my mind,even the wind is calling your name, though you are far away, I feel that you are near, whispering words from over the sea, and if you wake in your night,remember that I will be here…ma gandisem mult la tine in ultima perioada, ma ferisem sa vezi ca lacrimile mele sunt acolo ..m-am ascuns de cateva ori in baie, m-am privit in treacat in oglinda noastra mare , pe care ai cumparat-o dupa doleantele mele, mi-am sters lacrimile cu volanele de matase ale desuului pe care mi-l facusei cadou acum doua saptamani, sperand ca nu ai sa imi vezi ochii plansi cand ai sa ma chemi langa tine in dormitor..evit sa dau, cumva , undeva,de privirea ta… nu stiu cum poti sa nu ma iei de mana si sa ma intrebi ce am..nu stiu cum poti sa uiti momentele in care imi spuneai „imi va fii dor de momentele astea cu tine,imi vor lipsi mult momentele cu tine „.Ai fost plecat ieri si te-am sunat, nu mi-a fost deloc ok cand ti-am simtit vocea schimbata..nu suport sa te stiu mai fericit in alta parte decat cum esti atunci cand stai aici cu mine in locuinta noastra…e ingrijorator pana unde poate ajunge egoismul si gelozia mea , dar daca te iubesc vreau sa fii numai pentru mine , sa fiu eu frumoasa ta, nu o alta, sa fiu eu cea care iti spune ca iti sta bine cu noua camasa si sa fiu fericita pentru tine in tot ceeace faci.Intr-un final e in regula ca am ajuns pana aici..ca am incercat sa te cunosc si ca am incercat..in general.Daca vrei poti sa mai stai o clipa sa iti spun asta pentru ultima data ca intre doi iubiti :

„as fi vrut in seara asta sa iti daruiesc Luna,dar am plecat ochii si am plans pentru ca este prea sus..As fi vrut in seara asta sa iti daruiesc o stea,dar mi-ai sters lacrimile si mi-ai spus ca e prea departe (la fel cum esti si tu acum).Apoi m-am gandit sa ma inalt si sa iti daruiesc un nor,dar in zborul meu imi pierdusem aripile..si m-ai rugat sa nu te compar cu un nor calator ( asa cum esti acum..).As fi vrut sa iti daruiesc in continuare inima mea, dar degeaba, caci tu erai convins de mult ca e numai a ta( si nu te inselasei .. asa cum te inseli acum)..Spune-mi ce ai vrea sa iti daruiesc in seara asta?  ..  -Doi ochi frumosi si un zambet cald ce imi vor calauzi pasii mereu spre viitor..Asta imi e de ajuns pentru a te iubi nespus de mult in fiecare zi..”….

Ma prindeam mereu in discutii cu prietenele mele si cu prietenii tai, culegeam informatii sa te studiez .. te-am studiat in fiecare weekend(caci numai atunci ma intalneam cu ei)..te-ai obisnuit sa ma sti cu tine, si eu m-am obisnuit sa stiu unde esti si ca esti inca al meu si asta mi-e de-ajuns (macar pentru o perioada ..pana cand mi se va face dor de tine(iar)si te voi cauta in fiecare zi).Ma opresc aici pentru ca ..uite e din nou dimineata,iar eu am trecut de pragul usii cautand prin camera privirea ta!

Lasă un răspuns

