Dorintele mele..


Am gresit atunci cand nu am planuit nimic in legatura cu tine, am gresit ca te-am lasat sa stai aici cu mine fara sa iti caut prin vise , amintiri, sentimente..te-am cam lasat sa-mi innozi sentimentele in ce model ai vrut tu.Ce ciudat!! :S Ar trebui sa imi fie rusine pentru ca ti-am dat tot sufletul meu fara sa cer prea multe in schimb. Dorintele mele acum ..ai suflat peste ele,caci nu sunt niciunde, daca ar fi le-as vedea pe undeva pe aici..dar nu sunt. M-am resemnat! Am incercat sa fiu langa tine .. dar am nimerit tot timpul in momentul cel mai tampit… de fiecare data erau prietenii tai inaintea mea ;) asa ca nu ai avut cum sa imi observi amprentele pe langa tine..Sunt mereu de partea ta,sau am incercat si nu am reusit ( se poate sa nu imi fi data nici tu voie sa fac asta). Nu mai conteaza ce am simtit cand mi-ai spus ca ai sa pleci in viitorul apropiat..stiu ca te gandesti sa ma lasi fara tine, dar nici eu nu voi incerca sa te conving sa ramai.. Nu pot face eu ceea ce inima ta nu vrea. Nici macar nu imi voi dori sa te deranjez sa iti spun cat este de greu aici fara tine..pentru ca daca ai fi vrut sa sti asta, ti-ai dat seama si singur ca nu imi e totuna cand nu te simt langa mine. Daca stau sa fac un calcul ..sti mult prea putine lucruri despre mine..intr-un fel ma deranjeaza,..pe de alta parte incerc sa te inteleg..iar pe de alta parte chiar ma dor foarte tare. .. mai aiurea e ca faptul in sine e reciproc..Nu ne-am vorbit demult.. mie imi lipsesc lucrurile astea. Realizez ca pentru noi stelele au inceput sa cada, .. vad cu ochii mintii taoate amintirile frumoase   cum se fac scrum..toate au inceput sa mi se intoarca inapoi..

QUIET  EVENINGS

Each evening I look at the sky

With lots of  silver stars,

Enjoy the silance..

Against the dark, dim light.

And before I go to bed,

In my bright and cosy room,

I kneel

To give thanks for peace and calm

In this EVER-CHANGING WORLD.

Lasă un răspuns

