Voi fi aici acum si NICIODATA..


Voi fi aici acum si Niciodata,..

prin taina existentei noastre, tu m-ai uitat!

Nu conteaza pentru ca din seara asta..nu mai astept

intind mana si ating un Nou Inceput.

Ce daca nu va mai fi la fel?

Ce daca nu imi va mai suna  cunoscut acel Te Iubesc ?

Nu vreau sa stiu nimic din ce are sa se intample

Vreau sa ma intind pe covorul de frunze cazute in urma ta ..si sa astept!

La asta ma pricep..am asteptat cat nu am crezut ca voi fi capabila vreodata sa astept langa inima ta .. tu ai fost visul meu

visul meu cel de ieri!

Mi-a fost teama mereu sa ma gandesc, macar,..

cum e sa nu iti simt respiratia asupra buzelor mele,

sa nu iti simt mainile puternice atingandu-mi parul, fata..

strangandu-ma in brate in noaptea, dar acum

NU MAI STAU..

M-ai facut destul sa uit de mine ,TU fost gand pereche al meu..

E momentul potrivit sa ma privesti cum te poftesc amabil sa dispari din viata asta imputita a mea..stiu!! Suna isteric! ,..

dar gura ta a rostit-o mai mult decat toate colturile ascunse ale inimii si constiintei mele..

Cred ca ITI ESTE GREU sa te desprinzi de formele cu care te-ai obisnuit noaptea sa le atingi..

Dar nu pot fi o perfida sa te compatimesc pentru nimic!

Mi-am spus..NU MAI POT  IUBI  ? ? ?

NU, nu e bine..nu pot sa va mint.

Mi-am spus ca nu mai pot rezista !! asta mi-am spus..

De asta nu ma doare sufletul atat de tare precum ma asteptam!

2 gânduri despre &8222;Voi fi aici acum si NICIODATA..&8221;

Lasă un răspuns

