depinde de imaginatia ta!


In ultima dimineata de mai, nu imi dadeau pace culorile calde in care te-am desenat fara sa iti cer voie.

…ai incercat sa ma recunosti dintre atatea suflete pe care le-ai avut si care te-au pierdut;de fapt,cam asa ai ajus sa fi inspiratia mea.

Esti covins ca fac parte din gadurile tale bune care te ajuta sa adormi,apoi imi explici(prin vorbe,prin gesturi…si eu te urmaresc cu mare interes sa te pot intelege)ca sunt gandul care te face sa te trezesti cu zambetul pe buze sub un rasarit minunat la fel ca tine,IUBITUL MEU..si nu dureaza mult..si deviezi de la subiect amintindu-mi ca eu sunt motivul tau ce te ajuta sa te ridici de fiecare data cand nu esti tu insuti!!..iar eu,iar eu te privesc cateva secunde,apoi imi intorc privirea fixand un punct neutru,imi duc o mana la tampla(din obisnuinta)si incerc sa uit, sa nu rad, sa nu imi amintesc, sa nu plang pentru toate momentele in care nu ai fost tu,cel pe care il cunoscusem in urma cu cateva sute de zile,ore,sarutari,imbratisari ..si mai nou ramasuri-bune…Dupa care ti-ai inclinat capul cautandu-mi privirea pentru a adauga : PENTRU CA TE IUBESC MAI MULT DECAT POT EU IUBI INTR-O VIATA!

NOAPTE BUNA,IUBITA MEA,TE PUP DULCE PE GURITZA SI TE IUBESC MULT.UN VIS FRUMOS AM SA TRIMIT ACOLO PENTRU TINE ::-*asta este ce am pastrat eu de la tine,sufletul tau cald,chiar daca nu tot timpul ne-a fost bine.

Lasă un răspuns

