intrebare simpla cu raspuns(posibil)ridicol:


Am cautat un barbat alaturi de care sa sustin o conversatie ( l-am gasit pe aici..si s-a intamplat sa fie si un gentelman desavarsit(sustineau ei))l-am invitat la o cafea ( intr-o nota oficiala..desigur).M-a uimit din primul moment asezandu-se pe fotoliu cu spatele spre TV si nici cartilor de pe biroul meu nu le-a dat mare importanta ( desi i-am urmarit ochii in timp ce trecea in mare graba cu privirea peste titlurile lor..incercand sa isi faca o idee despre ceea ce imi ocupa timpul).O gazda primitoare ofera mereu o cafea neagra si foarte concentrata..( ghinion sau magie, dar asa imie iese mereu cafeaua).

-Care mai sunt planurile tale?

-Nu am mai planuit nimic de la ultimul succes..am invatat sa ma bucur de ceea ce am momentan.Tu?

-Casatoria…peste cinci luni!

-Cam tarziu pentru pregatiri!!!nu crezi?

-O planuim demult, ca atare, acum si material!

-Plictisitoare viata dupa casatorie…spun multi din cei care au ajuns in acest punct..eu nu le sustin parerea!

-Da..am auzit si eu varianta aceasta( de la cei ce divorteaza dupa patru ani)…(completare) caci celor care le este greu si recunosc rezista ceva mai mult alaturi unul de celalalt!

-Ce s-a intamplat ultima data cand ai inventat lucruri doar pentru a creste in ochii unei alte femei inafara de sotia ta?

-Asta fiind intrebarea ta , nicidecum a sotiei mele…?!! sau?

-Unui barbat ii sclipesc ochii in general de la doua lucruri :femei si alcool!Crezi ca nu vede nimeni?

-Sotia mea este categoric paranoica!vede atatea…prezice viitorul, vorbeste din vise…

-Poate e doar frustrata !…adica si mai rau decat ce spui tu!

-De ce nu iti place cafeaua mea?

-Nu are aroma…!!

-Aham..e aceeasi cafea pe care o bei in fiecare dimineata , doar ca nu este facuta de mainile secretarei tale!!in rest e in regula totul! intelegi acum de ce este atat de evident?

-Aveti inascute lucrurile astea..toate cu aceleasi supozitii!

-Desigur..nenorocite paranoice!

-Cat timp am fost impreuna m-ai iubit?

-DACA NU TE-AS FI IUBIT , NU AS FI STAT ATATA TIMP CU TINE DRAGA FOSTA A MEA PREAMINUNATA IUBITA!      (asteptat, nepotrivit).

-Am de dat un telefon..e urgent ! pana ma intorc va trebui sa gasesti cel putin un alt motiv si mai multe explicatii!

Lasă un răspuns

