you can’t touch my soul anymore


Am fost plecata in alte lumi,am visat la alte orizonturi alaturi de tine..Tu ai uitat de tot..si uite cum uitarea ta m-a obligat sa revin aici!printre toti cei care nu au crezut in mine cand ar fi trebuit, printre cei care m-au abandonat cand as afi avut nevoie mai mult ca niciodata cel putin de prezenta lor, printre cei care s-au pretins prieteni, apoi s-au dovedit murdari, printre cei pe care i-am dezamagit, nu i-am ascultat, nu i-am iubit desi eu le spuneam ca asta fac, nu i-am avut la inima desi ii priveam in ochi cu drag, nu le-am aruncat nici macar un zambet trecand pe strada…Acum sunt aici..printre ei! Multumesc ca ai stiut sa ma faci sa ma intorc la realitatea pe care o urasc trei sfert din timpul meu de concentrare!..Am analizat per ansamblu cam ce este pe aici ( nu am rabdare inca sa fac asta in detaliu, apoi am nevoie de timp sa ma obisnuiesc cu suflarea asta multa ce ma inconjoara), am citit in zambetu obosit si in ochii tuturor aceleasi nelamuriri, vise, amintiri despre aceleasi persoane, cuvinte nerostite ( uitate in cerul gurii, nespuse nici macar pentru fire de aur…ne-am obisnuit  sa ezitam(concluzie)), am intalnit cei mai ciudati, nesatui, plictisiti, avari, egoisti, urati, orgoliosi oameni care pana acum au trecut neobservati pe langa viata mea cu tenta euforica.Nu mi-am dat seamna , inca, daca am pierdut foarte mult din toate astea pana acum, sau daca am avut nevoie de atatea persoane , de atatea schimburi de cuvinte intre noi, dar desigur, intr-un fel te-am pierdut pe tine…poate ca nu te-am pierdut ca si prieten pentru ca desi vei fi in bratele altcuiva, voi ramane la dorinta de a impartasi o amicitie cu tine..E mai greu sa trec peste catastiful de amintiri si peste toate bataile inimii mele pe care mi le dai inca!..dar daca si tu te-ai uitat in sufletul tau si ai simtit ce simteam eu pentru tine mereu, vei intelge cauza pentru care ma simt asa!!..si e greu cu bataile inimii pentru ca am incercat sa inchid ochii si sa ma gandesc puternic la ele ( sa vad ce motive mi-ai dat sa le am ..si mai ales sa persiste dupa asa-zisa plecare a ta) am incercat sa le opresc,dar nu am reusit, sa le incetinesc ( nici aici nu am avut succes ..e prea devreme)…E prea devreme pentru inima mea si inca nu accepta!! Si eu as fi la fel de nesigura daca as fi in locul ei…a acumulat multe amintiri frumoase, multe atingeri, cateva mirosuri de care nu se poate desprinde..ii lipsesc chiar si tatonarile vesnice dintre noi acum..te-a cam indragit( bag seama..altfel nu s-ar comporta asa cu mine..ea,inima mea) te-a acceptat si mai rau s-a obisnuit cu tine sa te stie acolo desi tu nici acum nu esti aici cu prezenta..multe discrepante intre mine, inima mea si tot ce s-a intamplat intre noi doi, adica fostii-noi-doi caci acum sunt cam singura pe-aici…multe vise frante sau lasate pe alta-data..o alta data care nu a mai venit pentru mine si pentru tine!

Cam devreme..nu sunt dispusa sa gandesc prea departe de aici! Pentru ca asta unde ma aflu acum este o caverna si ma indeamna sa plang, dar de ce as face asta ?sa imi consum si ultimile  picaturi de energie?si cu ce are sa se hraneasca inima mea, daca nu cu acesti stropi de energie care o ajuta ( crede ea..de fapt ii face rau) sa te stranga puternic acolo in odaile ei..sa te mai simta inca odata si inca odata aproape de ea, sa iti mai inspire inca o data si inca o data mirosul tau unicat! Niciodata nu ai vrut sa vezi inauntrul ei , sa o atingi, sa o asculti cum iti spunea ca pentru ea mereu ai fost unicat…ai fost singurul care..si singurul care…si nimeni altul nu a mai…vreodata! Ai fost atat de orb! Asta incerc eu sa iti iert!M-am gandit sa ma mint ( in constiinta mea), sa evadez undeva o perioada, sa ma ascund!!!dar nimic din jurul meu nu ma ajuta sa fac asta…sau macar sa tac, sa incetez a macina ultimele tale vorbe.Toate lucrurile din jurul meu se incapataneaza sa se distorsioneze haotic si cand focalizez imaginile acestea ele incep sa imi treaca prin fata ochilor mintii si incep sa prinda contur, sa prinda viata si sa infatiseze cele mai tandre, cele mai frumoase amintiri pe care le am de la tine ! pana si lucrurile insignifiante care ma incojurau cand te aveam pe tine ma ameninta si vor sa ma distruga acum…Un gand nu imi da liniste si acela este ca..nu am reusit sa te deslusesc la timp!asta m-a adus pe mine aici,caci tu nici pana acum nu…..!!!!!!!!NIMIC!!! cert este ca INCA TE IUBESC SI MI-E FRICA..pentru ca vreau sa ma mai mint pana voi scapa de sentimentul ce traieste in huzur inauntrul meu!Ultima miscare inselatoare pe care ai putea sa o faci fata de mine ar fi sa iti mai intorci odata chipul inspre mine, iar eu sa iti accept privirea!…voi avea sau nu rezistenta de a nu ma lasa inlantuita inca o data alaturi de tine?

….Si uite asa cum…MISTERUL MEU SE TRADUCE PRIN SEMNELE TALE DE INTREBARE…la intrebarile capitale si definitive despre care iti povesteam pana nu demult TE-AM INVINS pentru ca nu ai fost capabil sa gasesti raspunsurile ce m-ar fi facut sa nu ma insel in ceea ce te priveste dincolo de faptul ca esti doar o aparenta…

Lasă un răspuns

