cum de…?


…Imi repeti ca tu sti ce imi doresc.Nu ma asculti atunci cand am nevoie,..refuzi in continuare sa nu deschizi ochii si sa vrei sa ma cunosti PE MINE, cea de aici, refuzi, te prefaci sau negi tot ceea ce ti-am aratat eu ca sunt.

Si cu toate astea, ma intreb, cum de …? Paradoxal..: ..ma iubesti pentru ceea ce nu iti doresti TU sa fiu EU si pentru toate cate le gresesc?Destul de probabil ca pe langa dragostea noastra efervescenta sa fie implicate mult mai multe sentimente pentru ca  daca nu ar fi fost asta, acum nu mi-ai fi lipsit (in halul asta), nu ai mai fi fost primul meu gand inainte sa adorm si nici primul gand dimineata cand ma trezesc, si poate ca nici nu imi doream asa cum imi doresc acum..sa te vad…de fapt mi-ar ajunge doar sa te vad trecand pe langa mine, fara macar sa ma privesti,..doar sa te vad trecand simtindu-ti din nou parfumul pielii tale..e greu aici fara tine ( nefericita situatie si rece totodata).

Un gând despre &8222;cum de…?&8221;

  1. ma iubesti pentru ceea ce nu iti doresti TU sa fiu EU si pentru toate cate le gresesc?….mai cunosc eu pe cineva care ar putea raspunde la aceasta intrebare

Lasă un răspuns

