mozaicuri romantice..


Mozaicuri romantice de care nu ma pot desprinde,..

….bucati marunte ce au conturat dragostea mea recidiva pentru tine.

Ne-am iubit de la inceput, si nu ne-am hotarat inca, nici pana acum, care din noi doi a facut primul pas.

Te-am iubit, te-am atras spre mine, te-am convins sa te lasi adus in iubirea noastra, am incercat sa te parasesc pentru a ne fi MAI BINE!! nu am reusit..

Mozaicuri romantice, mozaicuri cu repetitie obsesiva , voi MEREU NE ADUCETI IMPREUNA! ceva ne scapa, iar asta ne ajuta !

Mangaierea sufletului tau iubitor m-a intreabat cum as putea sa ma intorc mereu in trecut, cand de fapt ar trebui sa privesc de aici inainte!! Va fi bine !..,mi-au promis soaptele si mainile tale gesticulande, iubesc, acum simt toate ce le-am simtit demult iar acum ele se intorc  la mine, ..tu incerci sa uiti si poate incerci sa ierti, incerci sa nu ma mai pierzi si sa ma tii aproape…

Nu mai vreau sa stiu nimic, nu mai vreau sa adorm,..vreau doar sa fii alaturi de mine!!!….:(

Lasă un răspuns

