amalgam!


Conditionare:

-Alo?,buna!dami-l, te rog, la telefon.Avem ceva de vorbit.

-Nu se poate, tocmai a iesit, ia cina in oras..ceva in legatura cu serviciul.Ne pare rau.Puteti reveni dimineata inainte de ora 9 daca este urgent.O seara placuta in continuare (ca si cum se implicase in toata povestea noastra).

-In regula.Dar totusi ma gandesc ca daca tocmai a iesit as putea sa il sun pe numarul personal.

-Imi pare rau,dar nu cred ca se poate..dl. si-a schimbat numarul saptamana trecuta.

(exact cum amenintase, idiotul)

-Bine,multumesc.La revedere!(am inchis telefonul ..ma asteptam sa faca asta).

„daca el crede ca ma poate ocli prin a-si schimba numarul de telefon intr-o saptamana in care eu am fost plecata..mai vedem.”

Ultima conversatie:

Conditionare:

-Plec intr-o mica vacanta saptamana viitoare.

-Da?ma bucur pentru tine.Singura?sau vrei sa mergem impreuna?

-Singura.Sunt surmenata.Apoi, nu mi-am revenit deloc de la ultima noastra discutie serioasa.Cel putin eu.am nevoie de o pauza.Nu stiu despre tine,dar eu cam asta simt.(si i-am cautat privirea..iritata.stiu! cum pot pleca fara el ?)

-Ai nevoie de o pauza sau ai nevoie sa stai o perioada departe de mine?

-Amandoua.Nu pot spune ceva ce nu simt.

-Daca m-ai iubi ai incerca sa imi spui asta in mai mult decat o discutie intr-o dupa amiaza pe o terasa ..nu crezi?

-Vrei sa spui ca nu e momentul potrivit pentru o pauza?

-Poate !

-Confuzi actiunile mele cu sentimentele mele.

-Daca m-ai fi iubit ai fi incercat sa imi spui altfel.

-Daca te-as fi iubit as fi incercat aia, aia , aia si cealalta.Nu te inteleg.Nu bagi de seama ca incerci sa ma conditionezi?si intr-un fel sa ma manipulezi,..mai mult de atat imi rastalmacesti cuvintele exact cum iti face tie placere.

-Esti libera.Ma suni cand vii.

-Cata iritare!(am plecat).

-Sper sa te simti bine in aceasta „pauza”(ironic).

-La fel si tie!

Manipulare:

-Ce s-a intamplat intre voi?

-Adica?

-Ati luat o pauza?sa inteleg…

-Da.eu am avut initiativa!ne prinde bine amandurora, desi momentan nu vrea sa recunoasca orgoliul din el.Daca ar fi fost situatia inversa, ar fi fost potrivit momentul pentru el.Incearca sa ma faca sa ma simt vinovata..ca si cum eu nu as avea dreptul asta..de a lua o pauza.

-Esti sigura ca nu va veti desparti imediat dupa aceasta pauza?

-Imediat dupa aceasta pauza nu…I-am lasat o portita deschisa.I-am spus ca in timp ce imi petrec vacanta acolo ma poate suna si putem vorbi ( ca si cum nu ar fi fost un drept al lui, iar eu ii fac aceasta voie a lui astfel incat sa se simta intr-un fel ca ma poate deranja in vacanta mea, dar totusi eu sunt buna cu el si ii dau voie sa ma sune).

-Adica?

-Adica..as fi gresit daca i-as fi spus ca ma poate suna in timp ce sunt in vacanta( s-ar fi simtit ca in oricare alta zi , m-ar fi sunat fara nicio retinere, fara a-mi respecata intimitatea, starea mea buna sau proasta si chiar teritoriul)ar fi fost situatia in care nu conta ca sunt departe pt el ramaneam tot pe undeva pe aici!

Situatia surpriza:

-Spune-i fostei mele iubite ca ies in oras..ceva in legatura cu serviciul!Te descurci tu !

-Fostei dvs.iubite?..Bine.

-…in cazul in care ma cauta! A..si aminteste-i sa nu se mai oboseasca a ma suna,mi-am schimbat nr de telefon saptamana trecuta.

„Cum ramane cu daca m-ai fi iubit nu ai fi hotarat sa iei o pauza?sau cu :daca m-ai fi iubit nu ai fi plecat singura?”

„Nu confunda actiunile mele cu sentimentele mele!ai stat atat timp langa mine si nici macar acum nu ai tu de unde sti ce simt !”

EGOISM?

EGOISM?- fac acest lucru, am luat aceasta hotarare, dar sentimentele mele pt tine au ramas acolo.Nu ma poti imipedica sa nu fac asta, chiar daca simt ca tin la tine! ne va fii bine amandurora, daca incercam amandoi sa deschidem ochii!!

Egoismul tau nu are limite!

Lasă un răspuns

