povestea primei ninsori de anul trecut.


Cu drag:

Poate ai ramas surprinsa intr-un mod neplacut cand ai primit asta de la mine ( ca si cum tristetea ar mai lovi inca odata in tine),..dar eu cunoscandu-te pe tine, stau acum si ma intreb acum, in timp ce tu citesti „asta”, daca am reusit sa iti smulg un zambet.Nu voi afla niciodata, dar e mai bine asa..pentru ca imi ramane o speranta la inca un zambet de al tau.

Ieri a cazut prima zapada si tot ieri ai fost pentru ultima data alaturi de mine.Azi este o noua zi! Azi uit, azi poate ca sper si poate ca evit sa pun lucrurile cap la cap.Azi ma simt mai obosit ca nicodata, inchid ochii, pun mainile la tample si incerc sa ma transpun sentimentelor tale, nu le dau deloc de cap si ma trezesc , tresalt din starea asta ..din emotiile involuntare de care nu scap.

Nu sunt cuvinte, ci doar trairi in ceea ce am pastrat pentru tine, frumoasa mea domnisoara!..Stiu ca nu intelegi aproape nimic din tot ce iti spun, pentru tine nu are niciun sens! nici macar nu ne-am intors inapoi de unde am plecat! detaseaza-te de toata aceasta poveste si bucara-te de prima ninsoare!

Am sa iti spun clar: am spus The End acestei povesti, am scris-o odata cu trecerea timpului , lasand sa vorbeasca naturaletea ei in care s-a conturat, am cautat in mine cele mai fine si pretioase fire cu care sa o leg si sa o asez undeva bine, in locul in care o voi cauta de cate ori ma voi simti singur, frumoasa mea raza de soare!

Va suna aiurea, pe cat de simplu, pe atat de prost si neinspirat: daruieste-mi un zambet, mai vreau inca un zambet magic de al tau ( din acela cum iti iese doar tie,  care obisnuia sa imi incalzeasca mie sufletul).!!

Stand la fereastra,EA, asteptand prima ninsoare:

O voce:

-Ce vezi pe geam?

-Prima noastra ninsoare.( isi intalnesc privirile)-Craciun Fericit!

-Tu?frumoasa mea domnisoara? Craciun fericit!

„si el a plecat,pentru a doua ora! pentru ca nicio poveste ce merita spusa nu dureaza mai mult decat prima zapada.”

CU TOATA DRAGOSTEA PENTRU EI!

Lasă un răspuns

