speranta unei bune alegeri.


Spune ADIO la tot ce ai avut in minte pana acum si lasa-ma sa ma prezint tie.

BUNA! Numele meu este albert. Eu ma ocup cu ceea ce te intereseaza si pe tine, adica,  incerc sa ma suport, supravietuiesc intru speranta de maine!Acesta sunt eu: am doi ochi si doua maini. El este celalalt, cel pe care nu l-am intalnit nicodata, dar despre care Ea imi aminteste mereu spunandu-mi ca El sunt Eu in oglinda.Spuneam ca am doi ochi( ochii mei au ramas tot ce e mai important din mine din ceea ce reprezint)Cu acesti ochi privesc in sufletul tau ( desi nu te cunosc, nu ma cunosti, nu m-ai intalnit niciodata pana acum..pentru ca de aici se chimba totul) in timp ce tu incerci sa descoperi ce ascund  si sa te identifici in parte cu mine. Nu uita, vad in sufletul tau , ma poti minti in aceasi masura in care vrei sa te minti tu insuti ( si pentru asta iti multumesc). Am doua maini.. ele m-au dus in atingerile cele mai nepretuite, prin ele am simtit cum  ideea de tresaltare a inimii capata un alt sens cand cel pe care il atingi iti inpoiaza gestul.Stiu chiar si o poveste despre Ei !!…( se spune ca si-au atins mainile de cateva ori iar mai tarziu s-au indragostit unul de celalalt)…

Am ajuns aici : nu suntem intr-o incapere, nu iti distrage nimic atentia de la sufletul tau..te anima doar adierea vantului, aerul rece si aburul diminetii cand iti inunda toata fiinta luandu-te pe nepregatite ..acesta este caminul meu, locul meu unde imi nasc ganduri, idei, sentimente. Aici ma ascund eu pentru a continua darul supravietuirii. Incerc sa fac diferentele lumesti in acest loc al meu.. stiu ca locul in sine inseamna stabilitate, iar eu sunt intr-o continua miscare, dar nu conteaza de cate ori vin si plec de aici, conteaza cum vin si cum plec..iar eu, pana acum, mi-am facut un obicei din a pleca de fiecare data cu cate  o noua idee, un nou gand ce ma ajuta sa fac urmatorul pas.

M-am nascut in urma unei alegeri. Am vrut sa stiu pana nu demult pe ce baza s-a facut aceasta alegere si cum de mi s-a dat voie la viata. Pentru mine alegerile sunt acele actiuni prin care involuntar este necesar sa renunti la ceva ( sa renunti, nu sa inlocuiesti ) pentru altceva. Mai greu este atunci cand trebuie sa renunti la o persoana..faci asta ca si cum naturaletea si viata ta ar fi cumparat un suflet , apoi il vinzi .. nu pentru ca nu iti mai foloseste, ci pentru a-l elibera, pentru a-l readuce la realitate, lasandu-l sa isi caute un nou sens..pe care in cele din urma il va gasi ( spun asta cu toata increderea mea ).

Eu am primit viata si focul! Eu m-am ivit la un moment nepotrivit.. am facut pe cineva sa plece, el mi-a dat focul!

Un gând despre &8222;speranta unei bune alegeri.&8221;

  1. Intotdeauna am stiut ca fulgerul isi plateste intensitatea cu viata efemera, dar niciodata n-am stiut care e pretul focului, imi imaginm ca este mistuirea.
    Constat inca o data ca nu-i bine sa presupui :)

Lasă un răspuns

