un univers fara tine


E timpul de inca o poveste.

Aici ai fost, acum incerci sa iti conturezi un univers al tau fara mine. De cand nu te-am mai vazut nu mai stiu nici cum arata luna. obisnuiam sa o privesc doar pentru ca ma ducea cu mintea la tine, dar acum de cand m-ai lasat singur parca nu mai are nici un rost , in plus..si-a pierdut foarte mult din magie in ochii mei.Sunt ochii mei pe care mi i-am primit ( nu stiu cum) de cand nu te-am mai vazut pe tine, nu m-a intrebat nimeni daca vreau sa vad prin noii mei ochi..Vad altfel prin ei, toti cu cei care ma intalnesc imi par la fel. aceiasi oameni plini de griji, plictisitori si retarzi (o parte din ei)..e clar ca toate sunt impotriva mea si toate s-au gandit tocmai acum sa isi piarda din stralucire. Totul, draga mea, a devenit asa..anost de cand ai plecat ultima data. Ma-m gandit eu ca imi va fii greu , dar nu stiu daca asta ce simt eu pot numi „greu” pentru ca e ceva ce nu am mai simtit pana acuma.E un gol undeva in suflet si doare si ma enerveaza, ma scoate din minti si ma oftica, dar m-am prins imediat ca mai am o perioada buna de timp sa traiesc alaturi de golul asta pe care il simt , astfel incat nici macar nu ma lasa plang! Sti sentimentul ala nenorocit ?.., cand pierzi pe cineva drag? simti un gol in stomac si un nod in gat, cateva dureri la tample si apoi iti curg lacrimile foarte rapid fara sa iti dai seama cand au inceput sa iti curga si sa iti ude bluza , apoi le stergi imediat cu dosul palmei si privesti cum le dispare forma perfecta? Uite , vezi, eu nu ma pot bucura de lucrul asta? M-ai lasat asa..in voia sortii , fara sa merit nimic, fara sa merit sa plang! Te-am intrebat eu vreodata , draga mea, cum esti tu ? cum te simti tu? NU..pentru ca nici macar nu ma intereseaza! Esti de-a dreptul o persoana defecta sentimental, iar eu sunt un retardat scrupulos, nu ne potrivim, dar ne completam!

Lasă un răspuns

