ziua femeii este in fiecare zi !!


CELE MAI BUNE PRIETENE ALE UNEI FEMEI SUNT DIAMANTELE, IN TIMP CE, CEL MAI BUN PRIETEN AL UNUI BARBAT ESTE CAINELE.

EU SUNT FEMEIE, TU ESTI BARBAT, EU SUNT IN STARE SA VANEZ DOAR ALTI BARBATI IN TIMP CE TU NU ESTI IN STARE SA ITI LOCALIZEZI IUBIREA, DAR PRETINZI CA AI SIMTUL ORIENTARII! nu ma dezamagesti, ci doar ma bucur ca esti la fel de normal ca majoritatea amicilor tai…

Nu ma inteleg bine cu somnul. O trasatura de familie, dar de ce sa mi se intample si mie? Este activitatea de la care ma asteptam sa-mi fie un fel de aliat, dar se incapataneaza sa nu fie de calitate nici dupa 24 de ore de program incarcat. Mai adaug faptul ca de mai bine de 3 luni mi-am pierdut in mod cert si portia de somn de frumusete ( efecte pe termen lung- imbatranire prematura, cearcane adanci, boli cardiovasculare, etc.). Imi dau seama ca nu dorm in jur de ora 4 si jumatate dimineata, cand ma prind zorii zilei stand in pat, in pozitia sezut, cu o mana in falca si uitandu-ma pe fereastra ma tot intreb :”Care e problema ta de nu dormi??”

Traiesc!, asta inseamna ca ma schimb, ca ma transform psihic, ca incerc sa gasesc solutii, idei noi, aduc si ma lipsesc de diversi oameni in viata mea. Este obisnuita ora mult prea tarzie la care eu privesc in gol si in mintea mea ruleaza imaginile a ceea ce am facut azistazi: m-am trezit ( in graba), m-am imbracat si am plecat sa hoinaresc,  ( tot in graba) din diverse motive, m-am intalnit cu vecinii ( vecinele  care imi tineau teorii la ora 10 a.m. despre starea mea de sanatate usor alterata, dupa imaginea mea de ansamblu chiar si aranjata si machiata, le-am taiat-o cum ca „ma grabesc” intr-un mod politicos si verificandu-mi ceasul de la mana, dar tot le-am lasat sa priceapa ca „nu am chef de vorba”), m-am intalnit cu o prietena la o cafea (am discutat despre cateva subiecte pe mai multe planuri, bucurandu-ne una de compania celeilalte si ca nu suntem insotite de niciun barbat care sa ne spuna sa nu mai „trancanim aiurea” si sa ne bem cafeaua mai repede ca exista alte lucruri importante in lume decat conversatiile noastre), dar nici dupa intalnirea cu ea nu imi terminasem cele 20 000 „de cuvinte” ( pe care le folosim noi femeile de dimineata si pana seara) , mai apoi am fost sa imi „cumpar ceva” ( pretext de vanzolit prin magazine de cate ori am ocazia pe saptamana), dupa ce m-au obosit cumparaturile, am mai baut o cafea , timp in care frunzaream o revista pe terasa, vorbeam cu o alta prietena la telefon si urmaream cu privirea ( fara intentii anume) pe cei ce vin si pleaca, pe cei ce sunt singuri sau insotiti, cuplurile noi formate si parasitii in dragoste, cine si cu ce s-au mai „innoit” sentimental, financiar, mai bine zis: ma oprisem la o cafea sa fac „un inventar”. Partea concluziilor am raportat-o prin telefon prietenelor mele , dornice sa afle noile barfe! In drum spre casa ma mai opresc putin la inca doua prietene sa le arat ce am achizitonat si sa facem schimb de pareri!

Acum, in timp ce noi femeile intelegem sa folosim un limbaj caracteristic noua si citim printre randuri, barbatii analizeaza pe text fiecare cuvant si cu toate astea tot nu inteleg nimic! Vizualizeaza fiecare expresie si o roteste in minte sa ii gaseasca ascunzisurile, rearanjeaza cuvinte, cauta noi sensuri, strategii  logice de inteles si terminologii si tot nu vor putea intelege nici in urmatorii 10 000 de ani „Pentru ce Sfantul Patrick aveti voi, femeile, atatea nevoi deplasate , in timp ce noi barbatii ne bucuram de prietenii nostri cei mai buni  intr-o liniste mormantala departe de tarm la un pescuit relaxant!!”??

Lasă un răspuns

