tu vrei un motiv, eu vreau o rezolvare!


Plictisita sa privesc viata pe partea dinauntru a ferestrei, inchisa intr-un cub de gheata, incerc sa evadez azi si sa ajung aproape de inima ta. Simtirile toate ma provoaca , ma imping sa ma aventurez aiurea in „lupta de dupa..”. Nu ma pot misca nici macar un metru din locul in care sunt, nesigura pe avantul meu pe care l-as face, sau poate ca nu l-as face,..ma cunosti la fel de bine cum ma cunosc si eu , ignorantule, adica ..deloc, de asta nu imi dai voie sa …ma ating de tine inca „un moment”. Mi-e dor de tine de aici de unde m-ai lasat si de mainile tale .. si de gura ta ..  si de umerii tai si .. cam de toata imaginea ta. Ti-ai dat seama ca risti, ma tii prizoniera in lumea ta jalnica  de doi bani si de tot rasul, te impiedici in grimase si drumuri anevoiase doar cand te fulgera gandul ca incerc sa te schimb!..ceea ce exact nu ma intereseaza sa fac si nici nu sta in atributiile mele! Problema mea a fost sa te suport, dragul meu netot , iar cea de acum este ca te iubesc, problema ta a fost ca intr-adevar ma iubeai, iar acum incerci sa ma suporti! Daca psihologia inversa ar functiona pe toti barbatii din viata mea cred ca toti m-ar iubi inca si acum. Scuza-mi sarcasmul, dar am nevoia de iubirea ta azi, acum, in minutul asta!

Esti un anonim la fel ca mine, supravietuiesti ceea ce inseamna ca  ” traiesti rar” , nu esti cu nimic mai special fata de nenorocitul cu care te-ai certat de dimineata , esti un mare pesimist..nu la fel de mare cum sunt eu, uiti sa zambesti, sa vorbesti, sa te bucuri de lucrurile mici si ieftine in care cineva a investit talent, daruinta, pasiune, suflet, porti ghinion persoanelor cu care legi amicitii si obisnuiesti sa distrugi legaturi in loc sa..le pastrezi..Ar trebui sa facem ceva** impreuna pentru ca prea ne asemanam si pentru ca eu te cunosc!..astea ar fi niste motive reale si tampite dupa mintea ta!! Ideal ar fi sa vi tu cu o rezolvare!

Lasă un răspuns

