urasc sa dorm.


Sunt treaza de vreo doua ore si inca nu m-am prins sigur daca chiar am dormit :(( Ma obosesc visele in care alerg si nu ajung unde vreau sau unde trebuie. Cel mai „frumos” este ca personajele se schimba mereu intre ele, nu ma intalnesc si nu vorbesc cu cine trebuie, nu imi rezolv problemele. Sunt mai obosita decat atunci cand m-am pus sa dorm. Daca stie cineva vreun leac!..nu pentru somn :)) ci pentru vise, sa pot visa ce vreau…

Neata’buna la toata lumea! ;) Poate ma ajuta melodia asta sa imi iau somn inapoi :((.

Lasă un răspuns

