incep sa nu mai simt..


Incerc sa razbat si sa trec peste sfaturile a-tot-stiutorilor bagatori de seama de genul”e bine sa o arzi aiurea”. Mi-am petrecut ultima perioada „reindragostindu-ma” de tine. Sunt aiurea pentru ca am nevoie sa visez din nou si incerc sa imi rascumpar visele. Toti se cred in stare sa ma schimbe, imi propun solutii si imi spun ce e mai bine pentru mine ca si cum ei ar fi in pielea mea .. sunt plictisita si satula pana peste cap de povestile voastre:)) Faceti-mi pe plac si luati-va liber o perioada din viata mea, nu incercati sa va mai intalniti cu viata mea, nici sa o mai influentati in vreun fel, nu va mai suport falsi prieteni si cunostinte de care nu imi amintesc de pe unde dracu’ v-am cules. Am nevoie de amintirile mele..cineva sa imi aduca visele inapoi! pana atunci nu mai vreau sa aud de voi nimic:)) decat numai de bine:)) so..have a good life !!!..without me :D

Melodia nu are nicio legatura, dar ma ajuta sa adorm;)

Lasă un răspuns

