29 ianuarie 1990


Intamplarea face ca tocmai azi mi-am rasfoit putin albumul de poze si am dat peste urmatoarea pozica simpatica:) si nu m-am putut abtine sa o postez.

DUDU (adica eu :| ) cu bucle :D , pfff acum 20 de ani :).

Si m-a pus nenea fotografu pe scaunul ala inalt si nu stiu ce vruiam sa fac cu manutele, dar sigur vruiam la mami:)) ca parca eram pusa pe fuga. Si mama saraca atata m-a infofolit incat nu mi se vad cerceii in poza  si arat ca un baietoi:(.

Un gând despre &8222;29 ianuarie 1990&8221;

  1. esti superba in poza asta :x am si eu acasa la mama o groaza de amintiri,de poze..frumos…este foarte frumos sa poti privi la o poza veche de 20 de ani [in cazul tau]. eu ador sa privesc amintirile si uneori tanjesc dupa vremurile alea…

Lasă un răspuns

