si poate-mi va fi dor…


Sunt sigura  ca maine ma voi trezi mai posomorata decat ieri dimineata,

 Iar ziua de azi posibil nici sa nu fi existat…Si tot nu am inteles de ce ar simti cineva nevoia sa atinga infinitul doar daca…nu mai conteaza. Ce aiurea! Imi voi face o lista cu lucrurile de care am nevoie..si cred ca am foarte mare nevoie de linistea pe care o tot caut de o vreme, dar ii cam place sa se ascunda de mine si poate mai sunt si altii in situatia asta.

Nu stiu de  ce se tot schimba lucrurile intr-una, dar cred ca m-as bucura pentru o vreme sa ma intampine dimineata cu aceleasi ganduri in cap, fara altele in plus. Nu stiu ce am acum, dar parca ma simt mai singura ca niciodata…

Broken memories...
2 gânduri despre &8222;si poate-mi va fi dor…&8221;

Lasă un răspuns

