si daca s-ar materializa singuratatea…


Ce mai faci?…

Eu am ajuns sa nu imi mai dau seama daca ma podideste singuratatea odata cu venirea noptii, sau daca ma voi simti din ce in ce mai singura cu trecerea zilelor…si noptilor, mai ales a noptilor. In momente din astea mi-as fi dorit sa locuiesc undeva prin nordul Norvegiei acolo unde soarele nu apune niciodata in lunile de vara . M-as fi multumit cu lumina 24 ore din 24 si cu un altfel de metabolism pentru a  nu fi nevoita sa dorm o perioada lunga de timp.  Nu am ajuns sa te caut noaptea sau dimineata prin pat, dar in schimb am ajuns sa inchid ochii si sa imi doresc sa ma intorc pe cealalta parte in pat si nu stiu cum…sa dau de tine pe acolo! Care din cele doua variante zici tu ca e mai grava?

Azinoapte cand m-am pus sa dorm ( aproape de ora 3 dimineta) m-a luat o stare din aia aiurea. Mi se parea ca se strang peretii pe langa mine si uite cum in felul asta am aflat ca s-ar putea sa sufar de claustrofobie.

M-am tot gandit ca daca singuratatea mea s-ar materializa intr-o persoana cu siguranta ori as rade isteric de EA, ori ar fi prima persoana pe care as bate-o! Am o ciuda in mine si nu mai suport …

Un gând despre &8222;si daca s-ar materializa singuratatea…&8221;

Lasă un răspuns

