Astept singura..


Asteptarea si privirea minutarului le-am dispretuit din totdeauna…dar acum am ajuns sa traiesc la una cu ele. Nu m-ar deranja foarte mult asteptarea doar daca as face-o dimpreuna cu tine. Nu ma „tenteaza” sa astept asa aiurea de una singura. Lasarea noptii ma dispera pentru ca  incepe atunci cand ma cuprind toate nestarile posibile, atunci cand te caut de nebuna prin vise „iepuresti” , dar cu fiecare lacrima de a mea primesc in schimb departarea sub forma de resemnare. Nu ma pot decide ce SECRET e mai SECRET, faptul ca astept iubire inapoi sau ideea ca am nevoie de tine?

Clip-ul urmator nu are legatura cu post-ul, dar l-am adaugat pentru ca prezinta o poveste frumoasa in care multi dintre noi poate ne regasim…Sper sa va placa si voua.

4 gânduri despre &8222;Astept singura..&8221;

  1. hmm, inteleg cat de neplacuta e asteptarea. momentan, traiesc in „asteptare” . si cel mai crud e , ca habar nu am, daca dupa ce voi primi ce astept, imi va si placea. e atat de ciudat, sa-ti doresti ceva, sa crezi ca-ti place, si dupa ce-l primesti , sa-ti dai seama ca de fapt, nu-ti place, si mai bine ti-era fara acel „lucru”.

    PS: melodia e frumoasa si exprima … realitatea in care ne ducem existenta. ;)

    frumos blog !

Lasă un răspuns

