such a negative message!


Toate funcţionăm pe principiul marelui aventurier italian Giacomo Girolamo Casanova de Seingalt (1725-1798), conform căruia cu cât  îndepărtezi o femeie de lângă tine, cu atât ea te doreşte mai mult. E clar că distanţa aceasta trebuie să fie fină, astfel încât să nu dea în mârlănie.

Presupunerile  scumpului NOSTRU  Casanova s-au adeverit şi în privinţa mea: parcă iubesc să mă alinţi, poate îmi doresc mai multă atenţie, dar totuşi îmi place să te laşi greu de cucerit,  să te vreau, să mă respingi,  să mă minţi,  să mă faci geloasă…şi iar să te întorci la mine, fără să mă sufoci cu prea multe săruturi, declaraţii, flori, şi iar să mă provoci să te cuceresc, să te joci cu mine, să îmi arăţi că totuşi mă vrei şi tu, dar trebuie să te câştig,  să te merit… să fie o continua tachineală între noi, că altfel risc să mă plictisesc… să simt pur şi simplu că te doresc cu toată fiinţa şi că aş fi în stare să îmi vând sufletul diavolului pentru tine, să fiu cu tine şi să te păstrez pentru inimioara mea!

Şi uite aşa: FEMEILE SUNT NEBUNE DE LEGAT? …nici chiar, ele sunt doar extrem de complicate şi nehotărâte, curajoase şi aţâţătoare, secretoase şi pofticioase, ” bune şi nebune”!

Cum poţi dori pe cineva care te-a respins atât de mult?

De ce mereu ai nevoie doar de iubirea celui care este zgârcit, iar în schimb nu-i oferi nici o şansă celui ce îţi este mereu alături? Nenumărate sunt căile sufleteşti.

A  part of me wants to leave, but the other side still believe.And it kills me to know how much i really love you…

3 gânduri despre &8222;such a negative message!&8221;

Lasă un răspuns

