Ce scrii pe blog cand nu mai sti ce sa scrii pe blog?


Sa facem o leapsa primita de la http://deceneu789.wordpress.com/ cu urmatoarele instructiuni :

” Exact din locul în care stați acuma faceți 7 pași la stânga, ridicați privirea și priviți pentru fix 7 secunde. Apoi întoarceți-vă la computer și scrieți ce ați văzut :D Dacă ați văzut peretele, scrieți despre perete. Dacă ați intrat în budă, scrieți despre budă :D Dacă era să cădeți pe geam făcând asta, scrieți despre zbor :D Dar SCRIEȚI! Că doar sunteți bloggeri, ce lipsa mea de inspirație! :D Hai succes ! “

Eu proaspat trezita ( de vreo 10 minute)  in draci (urasc telefoanele cand dorm)  intr-o minunata dimineata de duminica ( ptiu! si azi am pierdut partyul la Biserica) , citesc cu mare interes instructiunile si incep sa numar:   unu, doi, trei, patru!!! si ma intampina geamul deschis de la mansarda si doi soareci rosii uriasi, jucarii de plus de ale Lucicai. Gandesc: nu e corect, lipsesc 3 pasi si schimb directia spre dreapta si iar incep sa numar: unu, doi, trei, patru, cinci, ridic privirea ” mdaa…mobila dormitorului e foarte interesanta, dar tot jucariile Lucicai imi fura ochii! E clar, sunt in incaperea nepotrivita.” Ma deplasez in sufragerie cu laptop-ul la subsuoara si cablul dupa mine , confuza inca si nervoasa dupa wake up-ul fortat ( MULTUMESC CUMNATA), si procedeul idem: unu sanatos, doi sanatos….7 sanatos, imi prind doua degete de la piciorul drept , scot un „auci!!!”, ma intind sa imi alin durerile si mai , mai sa imi pice plasma in cap:)))

Acum hehe sa va vad si pe voi. Grija mare la saritu’ de pe geam sau intratu’ la microwave.

4 gânduri despre &8222;Ce scrii pe blog cand nu mai sti ce sa scrii pe blog?&8221;

Lasă un răspuns

