nu stiu cat mai dureaza!


inca nu pot dormi…

In legatura cu filmul, cand l-am vazut eu acum cateva luni bune (confessions of a shopaholic este film din 2009) … din primele 10 minute m-am simtit in pielea tipei. Filmul este extrem de plictisitor, ideea este simpla : o cucoana roscata „bolnava” dupa cumparaturi , imprastiata si nehotarata colinda bulevardele cu sarsanale colorate pline cu desuuri, esarfe si caciuli de blana ecologica  , face imprumuturi sa isi mai cumpere inca o fustita , iar in final se da pe brazda si scapa de aceasta dependenta a shopingului. Nu doar numele ma apropie de  actrita, ci si pasiunea pentru cumparaturi ca de exemplu atunci  cand eram stresata in sesiune imi cumparam pantofi, cand trebuia sa invat pentru examene aveam nevoie de stimulent, mai achizitionam o pereche de pantofi , veneam weekendurile acasa  imi facea draci iubitul, imi cumparam sau imi cumpara pantofi, dupa aceea a trebuit sa ma angajez si atunci a inceput a prospera toata garderoba mea. In prezent, vreme de criza financiara pe aici pe la mine, urmez „terapie fortata anti-shoping” . Astept vremurile viitoare roditoare sau poate ” viata ce va sa vie” in speranta ca up there in the sky is a God  and he is a shopaholic just like me !

Lasă un răspuns

