Change something!


Nu sunt genul de persoana obisnuita cu schimbari sau cu oameni noi in viata, dar in ultimele  luni am progresat in ceea ce priveste perceptia lucrurilor pe care le fac si a celor ce  mi se intampla , iar  in felul acesta am reusit sa ma schimb putin. In primul rand am reusit sa  nu mai las excitantii din mediul exterior sa ma enerveze cu usurinta astfel devenind un om cu mult mai rabdator decat inainte.

Momentan  inca lucrez la timpul alocat mie, la ce imi convine, ce imi place, sau ce fac de dragul celorlalti …

Spre exemplu acum, eu stau  si scriu, acasa cu curu’ pe pat si cu laptopul in brate, inca incaltata in pantofii carora mi s-a dezlipit flecul (dar nu ma deranjeaza) iar ceilalti prieteni ai mei se distreaza, sau nu stiu ce fac … pe undeva prin oras la FEST. Eu cand am simtit ca distractia se duce la Dumnezeu, mi-am luat picioarele, cheile si telefonul la spinare si am taiat-o acasa. Pur si simplu nu am avut de gand sa stau intr-un loc in care nu reusesc sa ma simt bine din moment ce distractia era motivul pentru care ma aflam acolo.

Si daca tot e sambata, he-he… si discoteca s-a mutat putin la mine acasa, haideti sa ascultam muzica, … si sa dansam!

2 gânduri despre &8222;Change something!&8221;

Lasă un răspuns

