Din lipsa de motivatie se naste pustietatea.


Caut:

-un lucru, un om, o fapta, o vorba, un fenomen special  ce sa ma motiveze in urmatoarele 24 ore.

Obosita sa:

-uit, inregistrez, pierd, privesc aiurea, salut, ma feresc de ploaie.

Departe de:

-tine, ea, ea, ea, ea, si ea…

Please, stay alive!

Sunt singura! Doar cu mine, doar pentru mine. Si nu imi place sa fiu lasata doar eu si propria-mi persoana.

Acum: -simt, ating, pastrez linistea, ma gandesc la notiunea lui ” Departe”.

Prind: -din zbor cuvinte, pisoiul de urechi, o lingurita pentru savarina ce seamana cu o savarina ce avea gustul buzelor tale, tesaturi ce imi amintesc pielii de camasile din garderoba ta pe care obisnuiam sa le port.

Eu nu pot: -visa in miez de zi pentru ca visatorii sunt eficienti doar pe timp de noapte, uita ochii tai caprui!

Lasă un răspuns

