i am able to fall asleep, but something is not ok!


In mod normal fiecare are aceasta problema la un anumit moment, doar ca la mine persista cu nerusinare.

Acum ma simt exact ca atunci cand vreau un lucru, il primesc dar nu imi convine ceea ce am primit. Alte ori am lucru pe care il doresc, dar nu ma mai satisface pentru ca a venit cu intarziere sau imi este pus la dispozitie ori de cate ori vreau, eu refuzandu-l pentru ca dintr-o data vreau cu totul altceva pe care daca l-as primi, la fel, m-ar lasa nemultumita.

Ideea principala este ca eu inca ma lupt cu oboseala fizica si cu lipsa mea de somn. Recordul personal de nesomn a fost de mai bine de 48 de ore. Al vostru de cate ore a fost? Sau doar eu pierd noptile?

Lasă un răspuns

