O zi alaturi de un nehotarat!


Fragment:

Azi te iubesc, maine te voi dori, iar saptamana viitoare nu va mai conta daca vei mai face parte sau nu din viata mea pentru ca nu te voi mai iubi, dar  ma voi reindragosti de tine luna viitoare!

Eu sunt femeie. Eu te-am iubit, cu greu, dar te-am iubit. Acum vreau sa gandesc, vreau sa ma acomodez fara tine weekend-ul asta, desi imi ard buricele degetelor sa scotocesc in dulap dupa esarfa aia nenorocita bleu de Caraibe, imi lipseste prospetimea, culoarea, si gustul decoratiunilor peisajului in care te afli tu acum, ma tenteaza sa caut fantana si sa ma intalnesc cu melcii si cu broastele.

Nicio proba fizica AICI care sa ma apropie de tine. Doar muzica mi-a mai ramas , doar muzica imi aminteste de legatura dintre noi doi. Pot umbla in dementa omului indragostit intr-un milion de locuri departe de casa ce as vrea sa o impartim , dar timpul si mintea tot la tine are sa ma poarte. In lipsa ta zambesc sec! Si din nou muzica … : ma arunca in bratele tale pe unul din malurile calde si nisipoase ale Marii Mediteraneene si tu prinzi curaj si imi spui: ” Hai sa fim martorii apusului in seara asta, vreau sa stam trezi si sa veghem odata cu stelele. Vreau sa simtim cum  impreuna apartinem locului acestuia!”

O iau razna din cauza celor cinci saruturi si a unei tineri de mana, cu care mi-ai ramas dator , si care imi definesc setea de a ma simti iubita. Si daca eu vreau sa ma simt iubita de tine… , asta inseamna ca eu te iubesc? Eu?!! Sa te iubesc? De cand, cum se va materializa si ce asteapta la randul ei aceasta iubire? Si iata cum dintr-o data cuvantul cheie TU este inlocuit de cuvantul IUBIRE.

Si cand credeam ca ma scap de tine si ca nu te mai iubesc …tocmai atunci  ma indragostesc de tine! Ia sa vedem: stiu ca iubesti muntele cand toti iubesc marea, stiu denumirea cartilor ce iti plac, ma amuza unele trasaturi ale chipului tau… asta pentru ca il stiu in detaliu si cred ca stiu chiar si modelul covorului de la tine din camera. Te plac cu bucle, fara bucle, cu negi, cu sprancene impreunate, imbracat in rosu, in verde sau cu o mana lipsa, nu conteaza, si imi place ceea ce vei deveni.

Foarte mult imi doresc sa beau din aceeasi cana de cafea cu tine, sa fim impreuna stapanii aceluiasi caine pentru ca visez  sa avem, sa ne lipseasca si sa vrem aproape aceleasi lucruri. Ia-ma de mana si te voi duce intr-un loc unde sa fluieram in pace, sa inghetam de frig intr-o veselie, sa prindem licurici, sa taiem perdele, sa punem parchet si clima. Nu te confund cu decoratorul ci te cer in casatorie. Vreau sa fii sotul meu pentru ca ai potential in ceea ce priveste aceasta „slujba”.

Imprumuta-mi bunatatea sufletului, curajul si intelepciunea ta si hai sa o facem! Hai sa ne unim destinele, cum se spune. Sa fugim in luna de miere la Mediterana, sa strambam din nas la menu-urile fara fructe de mare sau dulceata de piersici, sa zambim, sa ne facem prieteni noi, sa cucerim plaja, sa facem castele de nisip … si sa ma intrebi: „Baby, vrei? ” si eu : ” Da, vreau, vreau, vreau!” ” Nici macar nu ti-am propus ce sa vrei.” ” Stt, da, vreau sa raman cu tine! Cat mai mult timp posibil. Chiar as vrea sa mor intr-un mod romantic tinandu-mi mainile intr-ale tale, uitandu-ma in ochii tai frumosi, spunandu-ti ca te iubesc si auzind cum se rupe cerul!” Sa gandesc pe lumea cealalta: ” A fost o dragoste enorma din care ma voi hrani in vesnicia pe care o voi petrece aici. Iubirea ta imi ajunge. Fericirea care abunda in viata mea e de ajuns sa acopere infinitul ce m-a asteptat aici!”

Lasă un răspuns

