Spune-mi azi ce doresti, pentru ca pana maine sa se poata indeplini toate!


Melodia zilei de azi imi aminteste cat de scurta si frumoasa e viata … atunci cand iubim.

E complicata dragostea , desi nimeni nu vrea sa recunoasca. Unii sunt de parere ca este doar o iluzie , care pe final nu aduce decat suferinta. Conturile fizice  se inchid pe sfarsit de relatie, dar de cele mai multe ori risti sa ramai cu o vasta paleta sentimentala ce te duce mereu cu gandul la fostul partener. Apoi totul trece, se linistesc apele, ca doar asa e firea omeneasca – inzestrata cu iertare, uitare si limpezire sufleteasca- dupa care iar apare cineva in viata ta NEINVITAT ( de obicei) si istoria se repeta … sau nu, daca ai oportunitatea sa te gaseasca tocmai jumatatea ta.

Am intalnit oameni dezamagiti dincolo de imaginatie in ceea ce priveste ” jumatatea fiecaruia dintre noi”. Cineva mi-a spus: „Mi-am petrecut timpul gandindu-ma ca am pierdut-o, dar de fapt nu aveam ce pierde pentru ca nu a fost a mea niciodata! Daca era a mea, ramanea aici cu mine.” sau ” Nu mai vreau sa iubesc . Nu mai pot iubi pentru ca mi-am investit toate aceste sentimente in fosta-mi relatie dovedita a fi un fisco greu de egalat”.

Eu sunt de parere ca exagereaza involuntar, oricum mai devreme sau mai tarziu se vor indragosti din nou si cu mult noroc, cu totii ne vom gasi jumatatea.

15 gânduri despre &8222;Spune-mi azi ce doresti, pentru ca pana maine sa se poata indeplini toate!&8221;

  1. Nup … cand e vorba de noroc dai cu zarul, poti sa te chinui cat vrei sa dai cu zarul sati iasa un numar … dar ai doar o sansa sa iti iasa numarul ala, poti sa iti faci cat noroc vrei ca zarul tot cum vrea el pica

      • nu norocul nu til faci singur, pica asha cum vrea el … cand o vrea … daca o vrea …

      • eu, totusi imi pastrez parerea, pentru ca nu am avut niciodata o situatie in care sa pot spune ca am avut noroc pentru ca… Tot timpul a fost ceva planificat si imi ieseau lucrurile exact asa cum ma asteptam.

      • mda pe mine ma invatat pe cineva mai demult ca nu tot iti iese cum vrei tu si cam de atuncea cand e vorba de noroc, speranta, dragoste le cam las sa mearga cum vor ele, daca vor sa mearga ….

      • depinde cum o folosesti si in ce momente, daca o folosesti in momentele in care nu isi mai au rostul e pierduta, daca o folosesti in momentul care trebuie o ai pentru totdeauna, singurul lucru nasol cu toata chestia asta este ca nu se uita niciodata

      • de uitat nu o uiti decat daca esti amnezic … ideea e ca nu o mai simti, iti amintesti de ea, dar nu o mai simti! daca nu ar fi asa nu am putea trece peste despartiri si am iubi pentru toata viata o singura persoana, ceea ce pe mine ma inspaimanta. Nu imi place sa spun ” pentru totdeauna” „pentru toata viata”, e prea mare promisiunea si responsabilitatea pentru un muritor de rand cum sunt eu.

      • eu zic sa te intrebi tu pe tine, eu zic ceea ce vad eu si ce simt eu ;) pe mine nu ma intereseaza ce zice toata lumea

      • open your eyes! am zis ca sentimentele se duc , se diminueaza pana dispar… raman doar amintirile, gandurile, intrebarile, dar sentimentul de dragoste pentru acea persoana trece. asa suntem noi oamenii construiti sa iubim azi si maine sa uitam, sa trecem peste, sa iubim pe altcineva, sa ne indragostim de altceva. in cazul meu si al celorlati de pe terra este valabil ( exceptie fac cei ce s-au sinucis din dragoste). e logic , si faptul ca eu cred in chestia asta, nu ma face o persoana insensibila.

Lasă un răspuns

