The secret works!


Mi-am sfatuit o buna parte din cunostinte sa urmareasca acest film. Eu l-am descoperit anul trecut si l-am vizionat de trei ori pana acum: prima data din curiozitate ( nu prea i-am dat mare importanta si mi-am ales din material exact ce am vrut eu), a doua oara l-am urmarit ca imi atrase atentia cateva lucruri ce se intamplau in viata mea in perioada respectiva, iar a treia oara m-am instalat in fata monitorului impreuna cu o prietena, ea vazandu-l pentru prima data iar eu pentru refresh-uri.

E destul de istet filmul si sustine aceeasi idee pe care eu o am in minte  de multa vreme , aceea ca : atragatorul atrage atragatorul. Referindu-ma la relatiile interumane, eu cred ca personalitatea fiecaruia atrage oameni cu caractere, principii, credinte  asemanatoare, iar cei ce nu se potrivesc, in final se vor respinge unul pe celalalt.

Legea atractiei fiind secretul mecanismului de functionare a lumii este prezenta in viata fiecaruia dintre noi astfel : gandurile emise de creierul nostru formeaza un univers propriu care incepe sa lucreze pentru noi, exact cum ii dictam noi voluntar sau involuntar.

Urmariti filmul si veti intelege mai bine. Mie mi l-a recomandat o prietena intr-un moment in care alegeam , practic, sa imi plang de mila, iar ea mi-a spus: ” Tu m-ai atras pentru ca ai avut nevoie de mine, asa cum eu am nevoie de tine, dar de aici depinde doar de persoana ta. Eu iti stau la dispozitie, tu trebuie sa profiti. Ar fi pacat sa ma atragi in universul tau si sa nu ma lasi sa te ajut!”.

2 gânduri despre &8222;The secret works!&8221;

  1. L-am văzut și eu acum câțiva ani și a avut un impact destul de plăcut. Deși nu mă pot pronunța ca fiind 100% încrezător în cele prezentate, fiind mai sceptic din fire, documentarul are un centru foarte solid pe care se bazează: optimismul și voința. Iar acestea nu pot fi decât benefice.

  2. Foarte bun filmul.
    Te trezeste la realitate si-ti da cate o palma dupa cap,pentru a invata :)
    L-am vazut si eu si mi-a placut foarte mult.Mi s-a parut foarte interesant .

Lasă un răspuns

