Despre plictiseala.


Plictiseala apare atunci cand dai cu search-ul pe programul zilnic de activitate si observi ca ti s-au epuizat toate oportunitatiile sau toate materialele care, conectate au un rezultat propriu. Sau, mai apare si atunci cand ai o stare psihica proasta.

5 minute de plictiseala inseamna 5 minute scurse fara rost din timpul care ne-a mai ramas de trait. 5 minute azi, cu 5 de maine si poate 10 de poimaine, le adunam si le transformam in ore, mai apoi in zile … si uite cum irosim timp pretios si trecem prin viata cu indiferenta.

Eu evit sa ma plictisesc, sa recunosc ca sunt plictisita  si sa rostesc : ” M-am plictisit!”. Mi se intampla, pentru ca sunt om, dar controland lucrul acesta, observ ca apuca plictisul din ce in ce mai rar. Ca sa nu am aceasta stare, m-am hotarat ca azi sa schimb stilul de muzica, asa ca … ascult diverse! Si functioneaza, iar daca nu ar fi dat rezultate, m-as fi pus sa citesc altceva decat de obicei. Oricum am intentia vadita sa fac lucruri diferite in cele 10 ore ce au mai ramas din 30 iulie 2010.

Emil Cioran spunea : ” Plictiseala este prizionerul in timpul inexpresiv, emancipat de viata, ce-o evacueaza chiar, spre a-si creea o sinistra autonomie.”

Ascultati ultima melodie din videoclip.

4 gânduri despre &8222;Despre plictiseala.&8221;

  1. sa nu ne amagim; pierdem foarte mult timp cu plictiseala – nepermis de mult, mai ales daca pui la socoteala si timpul ocupat cu lucruri care suntem nevoiti sa le facem, dar care ne plictisesc…

Lasă un răspuns

