Everybody’s got a story!


The feast of love – romanul. Charles Baxter este un cunoscut scriitor american pentru istorisiri  scurte, dar de asemenea a scris si romane, pe cel de al patrulea numindu-l ” The feast of love” .  Criticii sunt de parere ca ecranizarea a reusit cu succes sa puna in valoare povestile de dragoste redate in carte.

The feast of love- filmul. Il gasim in categoria dragoste / drama cu tenta de film psihologic. Eu l-am vizionat din primul minut pana in cel 101, ca altfel nu as scrie despre el , si cum mi se intampla de obicei finalul  nu m-a multumit parandu-mi destul de sec, dar noroc cu dialogul dintre Morgan Freeman si Greg Kinnear ca a mai compensat din parerile mele de rau pentru care am stat sa-l urmaresc in intregime.  Mi-a parut psihologic pentru ca m-a facut sa gandesc. M-am rezumat la situatiile date si la conexiunile  dintre personaje, descoperind astfel intrebari si raspunsuri puse corect in relatiile de cuplu. Daca il veti urmari, veti intelege despre ce este vorba. Mi-a inspirat mila Bradley Thomas cand incearca sa ii explice nepotului sau cum  fosta lui sotie ” a plecat intr-un loc in care barbatii nu sunt acceptati” , un soi de expresie prin care el singur isi punea sare pe rana, iar bietul copil dezvolta  o imagine invidioasa asupra matusii. Oscar a trebuit sa moara ” cand i-a fost lumea mai draga” pentru ca nimeni nu putea contrazice cartile prezicatoarei si asta nu mi-a placut deloc, dialogurile dintre cei doi batranei dau filmul nota realista iar Radha Mitchell , cea mai frumoasa blonda din cate am vazut eu vreodata, aduce cu ea o esenta de lux, senzualitate si naturalete.

Lasă un răspuns

