Printre nori!


Poate ar trebui sa fiu suparata pe vremea inchisa care persista  aici si ca din cauza norilor de ploaie de 3 zile nu pot iesi la jogging, dar totusi ma surprinde forma lor si nu ma opresc din privit. Aici, pe taramul Germaniei, acestia sunt cei mai furiosi nori pe care i-am vazut vreodata si sunt sigura ca niciodata pana acum nu mi-am mai alocat atat de mult timp pentru a privi spre cer. Si noptile senine sunt fantastice aici. Noroc ca am camp deschis cat vad cu ochii si ca imi permite sa ma bucur de frumusetea orizontului. Am vazut rasarituri si apusuri la diferite temperaturi atmosferice, si toate au fost minunate , dar oricat de ” mai frumos!’ ar fi, prin comparatie, tot mai atragator este la mine acasa … in Romania.

Un locusor de cer senin.
Nori grabiti.
Ploaie cu soare.
Nori de vreme buna.
Apus racoros.
Ploaie scurta de vara.
Miroase a furtuna.
Furtuna din aceea mai serioasa!
Usor apocaliptic.
13 gânduri despre &8222;Printre nori!&8221;

    • ma gandesc ca ar trebui sa imi fac cariera in romania , voi imbatrani si imi voi creste copiii in romania … CRED! posibil sa treaca perioada asta urata din tara si sa avem mai multe sanse la joburi … vreau sa imi fac cariera in tara mea …

Lasă un răspuns

