Noi nu suntem latini!


Lectura placuta! Dupa ce o citesc, revin cu update. O citesc din curiozitate, nu ca m-ar pasiona in mod deosebit istoria limbii romane si a natiunii.

Noi nu suntem latini

6 gânduri despre &8222;Noi nu suntem latini!&8221;

  1. Tot felul de teorii. Am si eu una asemanatoare pe blog. Noi n-om fi latini (nici macar latini, ca suntem cam balcanici) dar totusi limba romana e destul de latina. Poate nu chiar asa de latina ca italiana dar macar la fel de latina ca portugheza. Ei cu fado-urile noi cu romantele. Noi cu manelele ei cu… na, ca m-am incurcat. Oricum manelele si alte influente slavo-mongole dau o distinctie aparte latinitatii noastre si limbii vorbite. Un fel de latina bulgara, dupa cum zicea in teza un elev care se straduia sa nu fie vulgar. Salutari cordiale!

  2. Buna! Becky ma cheama. Trebuie sa intri in panou control – Aspect – in cadrul aspectului alegi widget-uri – se deschide fereastra de widget-uri disponibile – pui cursorul pe widgetul Subscrierile blogului si il tragi in partea dreapta in cadrul barei laterale unde alegi pozitia – dai salveaza si gata ( eu nu am introdus nimic acolo ca ma grabeam si oricum nu stiu ce sa completez – e pe Sign me up ) . cam asta este!

  3. Buna Vali ma numesc, sunt curios sa stiu cum ai postat acel widget in care vizitatori se pot abona?..asta daca iti pot rapi 3 sec sa imi rasp :D
    Da si sa recunosc ai un blog original , bv !

Lasă un răspuns

