Cele mai bune perle de la retelele de telefonie mobila!


Azi radem pe baza inregistrarilor dintre client si operator facute de companiile de telefonie mobila de la noi din tara. Imi amintesc ca la fostul job, am avut si eu parte de cateva astfel de exemplare ( tot pe dispecerat, dar si face-to-face).

1.- Mai vreau si eu codul PUK inca o data! – Pai ce s-a intamplat? – L-am scris pe nisip, dar a trecut un drac de copil si l-a sters! – S-ar putea sa se intample la fel si de aceasta data. – Nu ( categoric) , pentru ca acum am intarit cu apa si am batatorit locul cu lopatica lu’ fiica-mea!

2. – Cand puteti plati cel mai urgent? – Pai nu stiu, ca deja mi-au taiat curentul si cablul acasa! Taiati-ma si dvs., ca oricum mi-ar sta rau sa vorbesc la telefon pe intuneric!

3.- Mi-apare si mie o scrisoare pe ecran, spuneti-mi cum pot intra in contact cu ea ?

4.-  Am cumparat acel pachet nou si am primit o pereche de ochelari de eclipsa. Cum sunt o persoana prudenta am facut si un test … si ce credeti? Am constatat ca soarele se vede „imprastiat” prin ochelarii de la voi, ca si cum ai arunca o rosie pe un perete! Ce ma sfatuiti, sa-i port sau nu?

5. – … tastati #! – Care este tasta # ? aaaa … semnul de inchisoare!

6. – Se poate sa urgentati semnalul?

7. – … cum pot baga divort in mariajul asta dintr mine si compania dvs de telefonie?

8. –  Domnita, cu cat va platesc aia ca sa vorbiti toate la fel ? ( despre robot).

9. – Domnisoara, 118 il formez cu musca aia in fata?

10. – Dar pe mine cand vin sa ma lege la cablul de internet? – Cand va fii infrastructura in zona dvs. Este mult de lucru, dar veti avea acces la internet in viitorul apropiat. – Pai , domnisoara, nu mai bine veniti dvs la mine la sat  sa vedeti de ce am nevoie si sa imi spuneti si cati metrii de cablu imi intra? – Vedeti dvs, dle, eu ma ocup cu dispeceratul … ( la mine la fostul job).

Clientii sunt mereu nemultumiti de serviciile oferite, indiferent ca acestea chiar fac toti banii!
Lasă un răspuns

