Iti este si tie pofta de pantofi?


Vino cu mine la cumparaturi! Daca suporti sa alergi cateva ore bune de la un magazin la altul cu mine, ia-ti inima in dinti si insoteste-ma , sau poate ma insel si imi faci o concurenta pe cinste.

De cate ori ” nu sunt in apele mele” fac in asa fel incat sa nu ma descarc pe nimeni, sa nu jicnesc sau sa implic oameni nevinovati, si ca sa scap de energiile negative imi calculez economiile si plec la shopping. Oricat de nervoasa as fi, dupa ce ma intorc acasa macar cu un articol nou pentru sufletul meu de femeie, dintr-o data se insenineaza cerul!

Spunea Mihaela ca ea cand are astfel de stari se pune si face curatenie prin casa. La mine nu da roade aceasta metoda si oricum mi-ar fi teama ca de nervi as darama ceva prin casa si atunci m-as enerva si mai rau. Cea mai buna modalitate EVER pentru a scapa de ” negrul din fata ochilor”  este o sedinta de cumparaturi, in aer liber, … la care se poate adauga  si o cafea cu o prietena ( careia sa-i putem spune ce avem pe inima), poate reusim si  o convingem sa ne insoteasca, apoi sa isi cumpere si ea ceva nou :)) CA DOAR MERITA ( ” ca doar meritam” – motivatia femeilor atunci cand raman cu portofelul aproape gol dupa ce se intorc acasa cu plase si cutii).

Toate prietenele mele au „pofte”, iar eu am pofte de pantofi! La fel, sunt toate de parere ca port „pantofi ciudati care nici nu isi merita banii”, dar fiecare cu gusturile lui.

Vizitam un alt oras acum ceva vreme in urma si ma aflam intr-un magazin de incaltaminte. Eu cocotata pe 12 cm, imi oglindeam picioarele pe toate partile, cu zambete foarte largi semn a satisfactie maxima, la care se gaseste o persoana de sex masculin, usor departat de mine  astfel incat sa prinda tot ansamblul, sa ma intrerupa : ” Dumnezeule Sfinte! Nu am inteles niciodata de ce dracu’ , voi femeile simtiti nevoia sa purtati tocuri! Oricum toti stim cat de inalte sunteti in realitate … Si cum puteti merge pe asa ceva?” . I-am explicat ca nu femeile sunt de vina pentru utilizarea pantofilor cu toc inalt, ci zestrea genetica … e scris in codul nostru genetic de sex frumos ca trebuie si ca vom ” bali” toata viata, cat ne tin piciorusele si gleznele frumoase dupa pantofi! Si inca ceva … cine dracu’ a mintit barbatii, ca noi femeile trebuie sa si mergem pe tocurile de 12, … 15? Nu, gresit! Este destul ca suntem incaltate! Nu e nevoie sa si mergem cu pantofii respectivi! Oricum in picioare suntem in stare sa stam si pe tocuri de 20cm. Pentru ca asa suntem noi femeile – ambitioase si zanatece!

Urmatoarele fotografii cu pantofi imi amintesc ca sufar de tahicardie :)), si ca de obicei imi place tot ce e mai scump. Aproape toate perechile urmatoare au preturi exprimate in sute de euro. Fetelor clatiti-va si voi ochii si sper sa aveti si voi stari de lesin, NU DOAR EU !

7 gânduri despre &8222;Iti este si tie pofta de pantofi?&8221;

  1. E chestia aia: ” Sti? Ai probleme grave de sanatate, va trebui sa te operam! ” si raspunsul : ” Shhtt, taci doc’ … mi-am cumparat azi o pereche de pantofi model McQeen …. aoleu mama, sta motanu’n coada! :)) „

    • Poftim gandire masculina!!! Pentru astfel de replici ai merita sa fii linsat de toata hoarda ” in-tocurita” … norocul tau ca esti in spatiul virtual!

Lasă un răspuns

