Iata Rezolvarea!


Numai prin DIVORT  poti scapa de … BOALA VACII NEBUNE!

Pregatiri pentru divort

11 gânduri despre &8222;Iata Rezolvarea!&8221;

  1. intr-adevar…banii nu aduc fericirea dar o intretin…nu e nevoie sa fie multi dar totusi cat de cat pt k in fond si la urma urmei sunt unii care spun k ,,dragostea trece prin stomac,, desi e clar k si eu contrazic afirmatia asta si anume prefer sa fiu rupta de foame si sa fac cura de slabire dar sa simt k sunt iubita si fericita decat sa am de toate pe masa dar totusi sa ma uit lung la ele pt k nu-mi intra pe gat….

  2. @ oardcumsimt Eu nu stiu cine minte pe toata lumea cum ca banii nu aduc fericirea! Bine, depinde ce inseamna fericirea pentru fiecare! Pentru mine banii pot aduce fericirea, daca fericirea mea consta intr-o pereche de pantofi semnati Versace si un aparat foto de 600 euro pe care nu il am momentan … Vreau sa spun ca fericirea nu este o destinatie, este un mod de a calatorii in viata, adica fericirea mea este formata din ” fericiri si bucurii mici” … asa vad eu chestia cu ” banii n-aduc fericirea, bla, bla …” . Cu banii ai sansa sa te scapi de o boala incurabila, deci in aceasta situatie aduc fericirea, sau iti poti face un implant de sani, deci aduce fericirea femeii respective care este de parere ca va avea mai multa incredere in sine, eu niciodata nu am fost de acord cu caterinca asta in legatura cu banii. Eee hee … las ca vei creste si tu mare si vei ajunge, poate, sa fii de parere cu mine .

  3. By the way ! Bine te-am regasit in lumea blogurilor :P Vad ca ai schimbat felul in care abordezi articolele, in sfarsit un blog placut la citit … fara dragoni si cuvinte criptice :P bafta in continuare !

Lasă un răspuns

