Nu m-am uitat azi pe geam, dar aud cum ploua …


… cam de un secol jumate!

Primele zile de ploaie au fost parfum. M-am gandit: ” ploua frumos, nori frumosi, picaturi frumoase, pomi plouati, tineri frumosi, bla bla …”.

Apoi au urmat zile friguroase si nopti ploioase cu efecte sonore si vizuale demne de  scenarii horror,  iar mama ma suna mereu de pe plaja Marei Ionice sa ma informeze ca sunt 45 grade la umbra si ca sta sa se coloreze. M-am gandit: ” ploua!! frumos :) ! ehh , daca vreau sa ma colorez fac o plimbare prin ploaie pana la TurboSolar si am rezolvat.”

A fost o singura dimineata in care termometrul imi indicase 25 grade si pe moment m-am blocat. M-am gandit: ” Nu mai ploua! Nu mai ploua? Si ce fac eu azi daca nu mai ploua?? Sa merg pe lac ? Sa ies afara din casa ?? Sa mergem la un gratar?” Si desigur ziua urmatoare a plouat.

Si de atunci ploua intr-una ( de prin 14 august de cand am fost in padure). De fapt nu prea imi pare mie a ploaie , mai degraba a … diluviu.

Doamne, matale ai chef da caterinca?
Mai trimite ploaie asta si pe plaiurile romane racorandu-mi confratii!
Lasă un răspuns

