Recomad 3 filme pentru inimi … pentru inimi tari!


The Mirrors – film pentru care mi-a trebuit sa imi fac curaj cateva zile inainte de a ma simti in stare sa  il urmaresc cap-coada, desi mi-am acoperit ochii in momentul din baia surorii actorului in rolul principal plus ca ideea in sine de a te urmari persoana din oglinda este creeeepyyyyy.

Daca ati trecut peste The Mirrors …. instalati-va confortabil Death Tunnel !! E genul de film la care va veti auzi spunand: OMG, OMG, OMG, OHH HOLY CRAP … OHH GOOD GOD! OHH GOOD HEAVENS !! OHH GOD :))

Bun, daca ati trecut de astea doua, va recomand unul mai soft, sa nu ziceti ca sunt rea . E destul de vechi, dar eu l-am vazut prima data acum cativa ani buni  si mi-a placut foarte mult, ehh  odata cu inaintarea in varsta nu ma mai laud cu acelasi stomac bun :))

4 gânduri despre &8222;Recomad 3 filme pentru inimi … pentru inimi tari!&8221;

  1. Mi-a placut mult filmul „Mirrors”. Chiar m-a tinut in suspans. Am fost placut suprins sa aflu ca in distributie era si o echipa de romani.

    Un horror foarte bun!

      • Da, iti recomand cu placere. Nu stiu daca ai vazut, dar mie mi-a placut mult One Missed Call – povestea este interesanta. Joaca unul dintre actorii mei preferati: Edward Burns. Mai este si o actrita frumoasa care joaca rolul principal si o face destul de bine.

        Alte filme: A Nightmare on Elm Street; Dead End – foarte tare asta. Este din 2003; 1408 – este cu John Cusack. Actiunea se petrece intr-o camera de hotel. Eu i-am dat nota 10.

        Uita-te pe youtube si vezi trailerul lor. Sper sa-ti placa.

        Iti urez… Vizionare teribila! :P :)

Lasă un răspuns

