Ele ma bantuie! … iar eu le accept!


‘Ete naaa … astea-s melodiile mele de suflet! :) enjoy!!!

4 gânduri despre &8222;Ele ma bantuie! … iar eu le accept!&8221;

  1. Toate melodiile sunt frumoase dar mie una imi place enorm de mult regretabila Laura Stoica …..ascult chiar acum melodia postata de tine ,,mai frumoasa,, si nu ma pot stapani sa nu scap o lacrima ,chiar si doua ,una pt ca Laura nu mai este printre noi si cealalta pt versurile astea frumoase.

    • si pe mine ma apuca plansul cand ascult meldoia asta. avea o voce extraordinara. frumoasa muzica ei, frumoase versurile … mie imi place foarte mult .

Lasă un răspuns

