Pentru cei ce vor sa se lase de sex definitiv si irevocabil


Din nou critic si am foarte multe motive sa fac lucrul asta.

De doua zile,  orice site  cu orice profil accesez imi apare pe partea din dreapta trimitere pe intrefete.ro. Si daca totusi e intre fete , si eu simt ca fac parte din ele, dau clik ca nu care  cumva sa pierd ceva important.

Frumusel site-ul, redat pe categorii, si cum mi se intampla de obicei cand ma plictisesc de moarte ma pun sa citesc despre sex ( asta patesc mai multe persoane nu doar eu ) si ce gasesc aici … ma iau cu mainile de cap si ma crucesc cu ambele maini la ce sfaturi da sex-expertul site-ului. Am gasit si lucruri interesante, dar nu cred este toata lumea in stare sa le si inteleaga.

Concluzia ar fi ca e destul de ciudatica sectiune despre sex … Urmariti chiar si comentariile cititorilor (majoritatea femei) , sunt pastrate chiar si cele vulgare . Nu stiu daca restul lumii care viziteaza intrefete.ro vrea  sa ia la cunostiinta toate fanteziile uneori sadice si scarboase ale vreunei alte cititoare.

Si pentru ca am linkuit articolul de mai jos, tare mi-as dori sa ma lamureasca si pe mine cineva ce a vrut sa spuna sex-expertul in legatura cu cel de al treilea motiv PRO …

3-motive-sa-faci-sex-la-menstruatie

Lasă un răspuns

