Monitor personalizat!


Ma laud cu un monitor de imprumut pe care l-am personalizat. Dupa plimbarea de ieri de la Regensburg m-am ales cu cele doua vietuitoare cotate pe monitor. Sunt simpatice si se inteleg bine intre ele.

Si ca tot era vorba de dragoni … n-am castigat un dragon, e mai mult un Dino , dar cu imaginatia mea i-am pus deja aripi si l-am numit Dragon. E dragonul meu, pe care il cheama Dragon … asa cum pe mata mea o chema Mata si pe puiul de randunica l-a chemat Pasare . ( si poate pe cainele pe care il voi lua peste vreo 2-3 ani il va chema Caine ) .

Oricum plimbarea de ieri a fost mai mult decat okay, si tare m-am bucurat cand am platit 3 euro jumate , am luat un carlig in mana si am ales dintre cele o suta de plase de cadouri tocmai plasa cu Dragon in ea :D .

Asa arata monitorul personalizat:

Dragon si cu Girafa.

Iar asa arata pozele de la Regensburg , pe care le-am facut cocotata la aproape 50 metrii .  Am uitat si de raul de inaltime numai sa fac pozele :D

Regensburg si Dunarea

Lasă un răspuns

