Je ne sais pas dire”Je t’aime!”


Fragment din „Feelings”, partea a treia.

„As fi in stare sa platesc doar pentru a te vedea dormind. O mimica a fetei dragalasa cu ochii inchisi, cu gura intredeschisa si usor incruntata la visele ce nu iti dau pace.

Eu nu te-as intrerupe  niciodata in timp ce ai vorbi, nu pentru ca nu as avea dreptate sau argumente,  sau pentru ca nu m-as pune cu tine sa te contrazic … ci pentru ca esti  remarcabil si interesant atunci cand cu  suflet si  vlaga vrei sa  explici lucrurile  lumesti.

As fi in stare sa te mint , daca tu ai cere sa fii mintit de catre mine … si as face-o doar de dragul tau! Pentru tine as invata sa spun cele mai elegante si de calitate minciuni.

As intelege ca „NU” inseamna „NU” , iar „AJUNGE!” inseamna „AJUNGE!”, si as avea aceeasi exigenta de la tine.

Alaturi de tine as reusi sa invat timpul trecut al tuturor verbelor pentru ca tu mi-ai da motivatia necesara, iar tu alaturi de mine ai gasi confort  si sustinere morala.

Nu te-as „tine legat de fusta mea” niciodata pentru ca dragostea functioneaza pe sistemul de bumerang, adica daca este construita exact cum trebuie si nu atinge o alta tinta,  in orice pozitie ar ajunge se va intoarce inapoi.

Alaturi de tine mi-as gasit timpul pentru a savura cu adevarat o tigara, o cafea si un hohot de ras dimineata pe stomacul gol.

Langa mine nu ti-ai gasi motivele pentru a-mi spune” Okay.” atunci cand de fapt nimic nu este okay pentru ca ai avea increderea si curajul de a-mi argumenta ce nu este in regula si ce te nelinisteste. „Nelinistea” reprezinta o stare pe care nu as vrea sa o cunoastem nici unul din noi.

Ti-as pune la dispozitie timpul necesar pentru a intelege ca nu doar ” eu sunt de vina”, ci ca ” vina este a amandurora”.

… Si indiferent de starea-mi, nu voi adormi niciodata inainte de a te saruta de noapte  buna si a-ti spune „Te iu… ! Te … iu*esc, te iub …”, off nu-mi iese sa spun lucrul ala in lipsa ta.”

2 gânduri despre &8222;Je ne sais pas dire”Je t’aime!”&8221;

  1. sunt vorbe intr-adevar frumoase,cuvinte pe care doar cineva care si-a dedicat cu sinceritate sufletul dragostei le poate spune altfel suferinta aceasta nu si-ar fi gasit loc atat de bine

Lasă un răspuns

