Primele doua cadouri de pe anul acesta.


Cadou de la Cristina melodia urmatoare, si de la Anca un mesaj de „La multi ani”  frumos , plus toate celelalte urari primite in mai putin de jumatate de ora :) Multumesc tuturor celor ce se gandesc la mine !

Indira Radic – kletva.

8 gânduri despre &8222;Primele doua cadouri de pe anul acesta.&8221;

  1. la multi ani! si din partea mea chiar daca e cu intarziere de cateva zile ,toata fericirea universului sa-ti calauzeasca mereu pasii!

    • multumesc frumos pentru urare! :* eu sunt obisnuita sa imi spuna lumea la multi ani chiar si la doua luni dupa, sau inaintea zilei mele de nastere, deci ma bucur ca totusi nu ai uitat de tot :* !!

  2. cadourile frumoase si mai de pret le porti toata viata in suflet si astea cu siguranta nu constau in obiecte ci in gesturi si demonstratii de iubire:*

    • crinuta stie !! asa este, desi eu am si un cadou , un medalion din aur in forma de carma de la cineva foarte drag, care s-a hotarat sa paraseasca aceasta lume acum un an jumate. il port mereu la mine pentru ca imi aduce noroc si nu ma lasa sa uit de prietenul meu bun pe care acum nu mai am ocazia nici sa il mai aud la telefon …

Lasă un răspuns

