Colectia de chill out (3)


Caut muzica, genul de melodii ce sa ma poarte cu gandul departe, sa ma ajute sa dorm, sa ma relaxeze si sa ma faca sa uit lucrurile neplacute prin care am trecut si sentimentele investite fara feedback in oamenii cu care obisnuiam sa am relatii de prietenie sau de rudenie.

Nici acum, la 23 de ani impliniti , nu m-am obisnuit cu despartirile, adica nu reusesc sa nu simt lipsa unei persoane cu care incep sa raresc vizitele, conversatiile, apelurile telefonice. Mi-e greu de fiecare data cand am pe lista cate o persoana la care neaparat trebuie sa renunt. Daca as putea, as dori sa raman prietena cu toata lumea, dar celalalt, cel ce mereu se supara nu este dispus sa imi accepte dorinta asta a mea si deseori se intampla ca persoane la care am renuntat in trecut, sa treaca pe drum si abia sa se scotoceasca de cate un salut fortat … si faza este ca eu nu sunt omul care sa provoace o asemenea dizgratie cuiva. Mi-e ciuda …

3 gânduri despre &8222;Colectia de chill out (3)&8221;

    • multumesc frumos pentru urare. uite asa se intampla oamenilor cu sentimente, emotii. poate ai vazut filmul equilibrium, urmareste-l pentru ca merita, vei vedea ce inseamna un om fara sentimente, eu chiar am invidiat rolul principal al filmului. am mai jos pe pagina trailer la nimic motivant (2).

Lasă un răspuns

