Senzational: Eu am fost atacata energetic!


Atacurile energetice paranormale continua chiar si dupa alegeri pentru ca E PREA VINTAGE, DOM’LE, CHESTIA CU BLESTEMELE ( Ceau cucoana Mama Fiona si Mirabela Fermecatoarea Aducatoare de Noroc si Vindecatoarea de Toate Boalele, acu’e cu PSIHO … si daca e cu psiho – e in trend. Si atata timp cat este trend, poti muri prost sau de foame, dar cu zambetul pe buze).

M-am trezit de dimineata, desi  figura imbujorata, ciufulita si cu ochii cat cepele  ce ma privea din oglinda spunea exact contrariul, cu una bucata durere de cap, plus una bucata durere de gat plus febra. Intrebarile vietuitoarei din oglinda au fost urmatoarele:

-De ce si eu, cand deja este racita jumatate din populatia orasului?

-De ce azi, cand trebuie sa merg la cumparaturi? si

-Ce-oi fi facut rau sa merit inca un guturai pe anul asta?

Abia mai pe seara mi-am dat seama ca merit. Mi-am amintit ca nu l-am votat pe Basescu si ca in turul II  nu m-am prezentat la vot pentru ca nu aveam intre cine si cine sa votez. Basescu e Basescu si nu are nimic in comun cu notiunea de sef al statului, iar Geoana e depasit de situatie rau de tot. Eu nu cred ca asta traieste intr-adevar pe Terra pentru ca nu pare … si sper spre binele lui sa ramana tot in universul pe care si l-a creat undeva paralel de universul nostru. Explicatia pe care mi-am dat-o este ca celor doi candidati asupra carora toata Romania era la geana la momentul respectiv, LE-A LIPSIT VOTUL MEU , EU FIIND CETATEAN ROMAN CU DREPTURI DEPLINE… asa ca cei doi mi-au cam facut de petrecanie.

Azi Aliodor Manolea, parapsihologul lui Basescu m-a atacat energetic( si atata sustinea Presedintele ca e nasol sa tii asa ceva la usa) . Clar asta s-a intamplat pentru ca alta explicatie nu imi gasesc. Am adormit sanatoasa tun si m-am trezit cu ameteli, dureri de cap, gouluri in stomac. Asa ca, voi astia care nu l-ati votat pe Basescu mergeti preventiv la farmacie si cumparati antibiotice, analgezice, laxative, prezervative … ca nu se stie niciodata  cu ce lovesc oamenii lui Basescu.

Ahh, ce mahnita sunt!

Nu stiu de ce sa imi fie mai ciuda: pentru ca Presedintele are de gand sa inceapa atacurile energetice asupra celor ce au votat in tara sau sa ma supar pe mine pentru ca nu i-am acceptat galeata, umbrela si chibritele de care aici chiar as avea nevoie pentru ca ploua in continuare si tot 13-14 grade se inregistreaza …?

In cabina de vot!

6 gânduri despre &8222;Senzational: Eu am fost atacata energetic!&8221;

    • BA DA! Tocmai tu urmezi, VLAD CREANGA!! :o Pregateste-ti energiile sa fie anihilateee!! :)) mai ascunde si tu pe unde poti din energiile pozitive pe care le detii sa nu te lase de tot in curu gol :))

    • eu am dormit cu dragonul meu si tot am fost atacata :)) si am dormit si in aceeasi camera cu scrat, dar tot degeaba !! dar tu totusi incearca, poate tie iti iese :D

  1. Genial! :)) Norocul meu ca am votat. De fapt ghinionul meu, pentru ca daca nu votam, aveam explicatia racelii ce nu-mi da pace de vreo saptamana juma’.

Lasă un răspuns

