The women


Am dat din intamplare peste filmul acesta si l-am urmarit cred ca de aproape zece ori , am ajuns sa invat chiar si o  parte din replici. Comedie frumoasa cu patru femei mature si fizic si psihic, patru prietene ce  lupta impreuna impotriva dusmanului care se dovedeste a fi o cea de a cincea femeie. Aceasta ( Eva Mendes joaca rolul) este intrusul ce pagubeste sufleteste si financiar o intreaga familie. Filmul are final fericit ( desi se termina in tipete, tipete de fericire) si trebuie neaparat sa il vedeti impreuna cu prietenele voastre caci eu de toate cele zece ori m-am uitat singura la The women, dar cand voi ajunge acasa voi avea acolo compania necesara.

Vizionare placuta si va spun sincer ca merita sa investiti  cateva zeci de minute din viata!

Un gând despre &8222;The women&8221;

Lasă un răspuns

