De ce sa renunti?


Am gasit o ciorna cu titlul asta pe Becky927’sBlog. Este inceputa in 29.09.2010. Am scris doar titlul si m-am oprit.

Nu stiu ce cauta ciorna asta la mine pe blog … pentru ca eu am renuntat la multe lucruri.

Poate voi reveni cu update  atunci cand voi gasi motive pentru care sa nu mai renunt.

Intre timp „frunzaresc” wordpressu’ si am gasit ceva interesant la Lexa:  despre omul nepotrivit

Lectura placuta!

2 gânduri despre &8222;De ce sa renunti?&8221;

    • pentru o perioada de timp, da. cand te prinzi ca e momentul sa iesi din relatia cu omul nepotrivit, te impiedica alte lucruri cum ar fii banii…

Lasă un răspuns

