Fetelor, … dupa cum va pofteste inima!


„La multi ani”pentru 8 martie, fetelor si imi cer scuze pentru intarziere. Sper ca ati primit ceva mai multi ghiocei si pentru mine, pentru ca aici nu se gasesc… sau nu am vazut eu niciunde, nu stiu sigur.

Cadourile virtuale le impart dupa cum urmeaza:

1. Pentru fetele mele si pentru blogaritele singurele, 8 martie sper ca v-a adus un cadou flexibil si multifunctional ca acesta :

cata imaginatie din partea unui barbat!

2. Pentru fetele mele ce au deja o relatie banuiesc ca ati primit asa ceva:

sau asa ceva daca ati fost cuminti:

hormonul fericirii :D

3. Pentru cei casatoriti deja, ma gandesc ca cel putin o zi la inceput de an nu ati petrecut-o in felul urmator:

motiv de cearta!!!!

ci mai degraba, eu va recomand sa sarbatoriti asa ( chiar si acum, nu e prea tarziu; inca suntem in luna martie):

Cat imi dai ca te conving sa ne conectam?

4. Pentru fetele mele si blogaritele mele, mamici, mai vechi sau mai proaspete va doresc sa aveti parte in fiecare an de cate o atentie din partea copiilor vostrii:

5. Iar pentru fostele doamne, actuale domnisoare sa aveti parte de nopti foarte scurte:

Si sa arati obosite si la birou!o perioada mai lunga de timp.

Viata merita traita din plin si fara regrete cum ca nu ai facut un anumit lucru atunci cand ai avut ocazia.

In continuare faceti ce va inspira muzica mea ;)

Lasă un răspuns

