escape from sobibor


Daca alegeti sa traiti fara sa vedeti filmul acesta, sa stiti ca veti trai degeaba. Am urmarit o foarte mare parte din filmele dedicate celui de Al Doilea Razboi Mondial, iar acesta l-am pus in cap de lista. L-am vazut prima data acum 12 ani, si l-am revazut de curand. Pe atunci aveam 11 ani si mi s-a parut mai lung , mai trist si mai piperat, acum imi pare ca descrie o realitate incerta. Variante si variante in legatura cu multe lagare si cum erau tratati oamenii si ce experimente ascunse faceau cei din armata hitlerista pe evrei, tigani, homosexuali… Urmariti filmul pentru ca merita nota 10.

Lasă un răspuns

