Nu au mai ramas multe cuvinte de adaugat.


M-am batut cu pumnul in piept in ultimii 23 de ani ca sunt multe lucruri care mie nu mi se pot intampla PENTRU CA MA CUNOSC si stiu cum reactionez. Ei bine, am gresit, de putine ori, maxim vreo 5, dar conteaza pentru mine ca am calculat gresit.

Unul din lucrurile asupra carora ma inselasem e acesta: dragoste la prima vedere… cine ar fii crezut? Eu niciodata!!

Dar, acum ca ma gandesc mai bine, cred ca mi s-a intamplat. Din primul moment in care l-am cunoscut mi s-a parut ca il stiu de o viata. Apoi i-am spus ca ii voi duce dorul, si asa a fost. A fost interesant si frumos.

Povesti vechi!! care ma ajuta sa refac unele calcule in viata mea.

Ascultati melodia, desi sunt sigura ca o stiti foarte bine.

3 gânduri despre &8222;Nu au mai ramas multe cuvinte de adaugat.&8221;

Lasă un răspuns

